Część 3 - zdarzenia i czujniki

W tej części Sprajt poznaje Kaczkę. Budujemy dwa programy, jeden dla Sprajta, drugi dla Kaczki. Uczymy się jak sterować programem z klawiatury oraz jak sprawić by spotkanie dwóch duszków wywołało jakieś działanie (np. powiedz Hello!). Poznajemy działanie pętli warunkowej (powtarzaj aż).

Dodaj komentarz

Filtered HTML

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA

This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

10 + 2 =